Zabhegyező - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2019/01/10/onsorsronto_cseh_sorgyarak/full_commentlist/1#c36811065
Válasz erre: Önsorsrontó cseh sörgyárak
2019-02-26T19:02:20+01:00
2019-02-26T19:02:20+01:00
Kelemen Csaba
http://blog.hu/user/306087
Az ARGUSnak már nem is minden fajtája készül a cseheknél. Lengyel gyártmány. Ergo a cseh jellegű márkanév az élelmiszerláncé, és - valóban - ott tölti meg, ahol olcsóbban kapja bele a löttyöt.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2019/01/10/onsorsronto_cseh_sorgyarak/full_commentlist/1#c36499376
Válasz erre: Önsorsrontó cseh sörgyárak
2019-01-11T21:45:44+01:00
2019-01-11T21:45:44+01:00
Sörnyelő
http://blog.hu/user/854188
Azt azért érdemes figyelembe venni, hogy ellentétben Magyarországgal, Csehországban rend van a sörök árait illetően ma is, de rendben volt évekkel ezelőtt a kézműves sörforradalom előtt is. A csehek korábban is gyártottak szar sört is, olcsón. Tehát igaz, hogy a cseh származás nem garancia. A szlovák még kevésbé.<br />
<br />
Ha kintbemész egy boltba, a normál lágersörök között értelemszerűen a Pilsner Urquell a legdrágább 25CZK körül (drágább mint itthon). Az ilyen-olyan kisebb sörfőzdék prémium lágerei (Lezák) inkább 15CZK körül szórnak. Itt már észnél kell lenni, mert könnyű mellényúlni.<br />
A cseheknél elképzelhetetlen, hogy egy fóti vagy ludasmatyi jellegű kutyulék sör a PU 2-3-szorosára árazza magát vagy egy kukoricás dréher drágább legyen, mint a PU.<br />
<br />
Az ilyen agyament dolgokból főzőtt (uborkás, mályvacukros) 1000+Ft/3decis förmedvényekre most nem térnék ki.<br />
<br />
A 10-11 Balling fokos (Pivo) sörök már a 10CZK alá is benéznek. Ebben is lehet még jót találni (Primator 11, Svijany Máz). A csehek igencsak kedvelik az ilyen gyengébb söröket. A gond az, hogy nem a jobbakat hozzák be.<br />
<br />
Szerencsér Budapesten több helyen is elérhető már a PU tanksör. Tessék ilyen helyre elmenni és élvezettel beleharapni. Tökéletes maláta, utána kellemes komló. Friss, ízletes, tökéletes. Ez kérem a sör.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2019/01/10/onsorsronto_cseh_sorgyarak/full_commentlist/1#c36498770
Válasz erre: Önsorsrontó cseh sörgyárak
2019-01-11T20:00:36+01:00
2019-01-11T20:00:36+01:00
TSandor Toth
http://blog.hu/user/1349816
Hajrá Bernard!!!!!
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2019/01/10/onsorsronto_cseh_sorgyarak/full_commentlist/1#c36493776
Válasz erre: Önsorsrontó cseh sörgyárak
2019-01-11T08:28:31+01:00
2019-01-11T08:28:31+01:00
Zabhegyezgető
http://blog.hu/user/1090448
<a href="https://ujzabhegyezo.blog.hu/2019/01/10/onsorsronto_cseh_sorgyarak?full_commentlist=1#c36493128" class="reply_nick_1033960" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36493128 );">@zoltankiricsi</a>: Persze, a szupermarketekben is van rendes sör. De 200 alatt nincs sör, csak sörszerű izé.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2019/01/10/onsorsronto_cseh_sorgyarak/full_commentlist/1#c36493128
Válasz erre: Önsorsrontó cseh sörgyárak
2019-01-10T23:52:43+01:00
2019-01-10T23:52:43+01:00
zoltankiricsi
http://blog.hu/user/1033960
nem tudom, melyik márkákról lehet szó, de nekem a szupermarketek polcain található cseh sörök is felüdülést jelentenek a többi szarhoz képest :)
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/11/11/kis_cseh_sorszotar/full_commentlist/1#c34124287
Válasz erre: Kis cseh sörszótár
2017-11-13T12:04:32+01:00
2017-11-13T12:04:32+01:00
n3spr3ss0
http://blog.hu/user/947109
Gyerekkoromban Csehszlovákiában a szlovák részen kétféle sör volt.A nyolcvanas /fillér/, meg az egyes/korona/. Ez a hatvanas évek elején volt.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/11/11/kis_cseh_sorszotar/full_commentlist/1#c34109363
Válasz erre: Kis cseh sörszótár
2017-11-12T04:00:38+01:00
2017-11-12T04:00:38+01:00
gigabursch
http://blog.hu/user/169612
A rigó =/= vágott sörrel.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/09/28/mi_nem_kerul_ennyibe_ezen_a_soron/full_commentlist/1#c33858967
Válasz erre: Mi nem kerül ennyibe ezen a sörön?
2017-09-29T16:58:58+02:00
2017-09-29T16:58:58+02:00
sure_shot
http://blog.hu/user/698685
A jó öreg kukoricadara meg a fincsi ipari enzimek...
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/09/28/mi_nem_kerul_ennyibe_ezen_a_soron/full_commentlist/1#c33858805
Válasz erre: Mi nem kerül ennyibe ezen a sörön?
2017-09-29T16:29:25+02:00
2017-09-29T16:29:25+02:00
n3spr3ss0
http://blog.hu/user/947109
Egy sörön mit lehet kiszerelni? Szerintem palackozzák.Bocs.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/09/28/mi_nem_kerul_ennyibe_ezen_a_soron/full_commentlist/1#c33858679
Válasz erre: Mi nem kerül ennyibe ezen a sörön?
2017-09-29T16:11:59+02:00
2017-09-29T16:11:59+02:00
Golyós
http://blog.hu/user/819686
.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/09/28/mi_nem_kerul_ennyibe_ezen_a_soron/full_commentlist/1#c33858649
Válasz erre: Mi nem kerül ennyibe ezen a sörön?
2017-09-29T16:05:15+02:00
2017-09-29T16:05:15+02:00
fifibá55
http://blog.hu/user/334294
Mi van benne? Jófajta sör. Kicsit drága ugyan, de néhanapján kirúgunk a hámból.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/09/28/mi_nem_kerul_ennyibe_ezen_a_soron/full_commentlist/1#c33857109
Válasz erre: Mi nem kerül ennyibe ezen a sörön?
2017-09-29T11:02:47+02:00
2017-09-29T11:02:47+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
A nagy baj az, hogy ezt tízezrek (százezrek?) isszák abban a hiszemben, hogy sört isznak.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/07/19/olcsobb-e_csehorszagban_sorozni/full_commentlist/1#c33442005
Válasz erre: Olcsóbb-e Csehországban sörözni?
2017-07-21T18:44:07+02:00
2017-07-21T18:44:07+02:00
-kk-
http://blog.hu/user/36929
<a href="http://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/07/19/olcsobb-e_csehorszagban_sorozni?full_commentlist=1#c33433253" class="reply_nick_36929" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33433253 );">@-kk-</a>: igen, de az árra nem emlékszem, és magára a sörre is csak annyit, hogy jó-jó, mármint ilyen szép, viszonylag kompex, sűrű barleywine-szerű cucc, de olyan maradandó élményt azért nem okoz
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/07/19/olcsobb-e_csehorszagban_sorozni/full_commentlist/1#c33435653
Válasz erre: Olcsóbb-e Csehországban sörözni?
2017-07-20T19:46:29+02:00
2017-07-20T19:46:29+02:00
kvadrillio
http://blog.hu/user/294509
EZEK TÉLLEG MEGHIBBANTAK ????????????????????????????<br />
<br />
Levetették az oroszokkal az ötágú csillagos CCCP-s pólókat<br />
<br />
A rendezők nem engedték, hogy az orosz vízilabda-válogatott stábjához tartozók CCCP-s pólóban menjenek az uszodába, írja az orosz sajtó. A rendőrök a hírek szerint feltartóztattak a CCCP-s pólósokat, és miközben bocsánatot kértek, elmondták, hogy a magyar törvények tiltják az önkényuralmi jelképek használatát, mint amilyen a horogkereszt, illetve a vörös csillag.<br />
<br />
Az orosz küldöttség ott lévő tagjait továbbá arról is tájékoztatták, hogy meg is bírságolhatják őket, szélsőséges helyzetben pedig kiutasíthatják az országból.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/07/19/olcsobb-e_csehorszagban_sorozni/full_commentlist/1#c33435295
Válasz erre: Olcsóbb-e Csehországban sörözni?
2017-07-20T18:40:31+02:00
2017-07-20T18:40:31+02:00
Dr.Zomboss
http://blog.hu/user/361836
Szeritem nem herna-ba kéne járnod sörözni, ha Prágába mész. A jobb helyeken is 30 körül van a Prazdroj.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/07/19/olcsobb-e_csehorszagban_sorozni/full_commentlist/1#c33435001
Válasz erre: Olcsóbb-e Csehországban sörözni?
2017-07-20T17:41:30+02:00
2017-07-20T17:41:30+02:00
pepin_nymburk
http://blog.hu/user/162061
Nekem az rémlik, 2009 előtt durván olcsóbbak voltak kint a sörök.<br />
Az üveges még most is olcsóbb, sajnos a dobozosok ára felment.<br />
Úgyhogy ezt a 80-as éveket felejtsük el, 2009 előtt kánaán volt kint
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/07/19/olcsobb-e_csehorszagban_sorozni/full_commentlist/1#c33434959
Válasz erre: Olcsóbb-e Csehországban sörözni?
2017-07-20T17:36:30+02:00
2017-07-20T17:36:30+02:00
Zabhegyezgető
http://blog.hu/user/1090448
<a href="http://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/07/19/olcsobb-e_csehorszagban_sorozni?full_commentlist=1#c33433253" class="reply_nick_36929" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33433253 );">@-kk-</a>: Mennyiért? Kóstoltad?
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/07/19/olcsobb-e_csehorszagban_sorozni/full_commentlist/1#c33433705
Válasz erre: Olcsóbb-e Csehországban sörözni?
2017-07-20T14:01:38+02:00
2017-07-20T14:01:38+02:00
Audiolife
http://blog.hu/user/614261
Hát, ehhez én annyit tudok hozzáfűzni, hogy Brno-ban a kicsi főzdék 12-es és 14-es félbarna, barna, vagy szűretlen söreit a márkasörözőkön kívül sem drágábbak 30-35 koronánál. Ez még mindig messze van a pesti nem is annyira belváros 600 forintos Dreherétől. De a Tigrisben is 45 korona egy korsó tankos 12-es prazdroj, az meg aztán Prága legszűkebb belvárosa.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/07/19/olcsobb-e_csehorszagban_sorozni/full_commentlist/1#c33433253
Válasz erre: Olcsóbb-e Csehországban sörözni?
2017-07-20T12:54:43+02:00
2017-07-20T12:54:43+02:00
-kk-
http://blog.hu/user/36929
<a href="http://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/07/19/olcsobb-e_csehorszagban_sorozni?full_commentlist=1#c33432779" class="reply_nick_1090448" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33432779 );">@Zabhegyezgető</a>: 2014-ben volt csapon is a főzdénél.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/07/19/olcsobb-e_csehorszagban_sorozni/full_commentlist/1#c33432813
Válasz erre: Olcsóbb-e Csehországban sörözni?
2017-07-20T11:43:53+02:00
2017-07-20T11:43:53+02:00
kocsmablog
http://blog.hu/user/501609
Azért az elmúlt héten pár rekesz 12-es Krakonost betoltunk a társasággal, és a sarki kisboltban jutottunk hozzá üvegenként 12 koronáért (~150 Ft). Olcsóbb a sör minden kocsmában, mint a víz. Zenei fesztiválokon sem több 30-40 koronánál. De még Prága főterén is lehet inni 50-60 koronáért, ami nem 1100 Ft, mint a Váci utcában, hogy konkrét példával éljek, az Anna Café. Szóval a klasszikus cseh söröknél én még érzem a különbséget, nem csak minőségben, árban is, főleg mikor a sok kicsi sokra megy. ;)
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/07/19/olcsobb-e_csehorszagban_sorozni/full_commentlist/1#c33432779
Válasz erre: Olcsóbb-e Csehországban sörözni?
2017-07-20T11:37:21+02:00
2017-07-20T11:37:21+02:00
Zabhegyezgető
http://blog.hu/user/1090448
<a href="http://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/07/19/olcsobb-e_csehorszagban_sorozni?full_commentlist=1#c33432741" class="reply_nick_36929" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33432741 );">@-kk-</a>: Csapolva állítólag alapból nincs is. Évente egy főzet készül belőle, és azt mind ilyen díszdobozos izében adják el. Persze lehet, hogy sátoros ünnepeken kuriózumként csapolnak is.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/07/19/olcsobb-e_csehorszagban_sorozni/full_commentlist/1#c33432741
Válasz erre: Olcsóbb-e Csehországban sörözni?
2017-07-20T11:30:37+02:00
2017-07-20T11:30:37+02:00
-kk-
http://blog.hu/user/36929
<a href="http://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/07/19/olcsobb-e_csehorszagban_sorozni?full_commentlist=1#c33432529" class="reply_nick_1090448" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33432529 );">@Zabhegyezgető</a>: én is a főzdében fotóztam, 2014-ben, és erős a gyanúm, hogy máshol nem is kapni (mármint csapon igen, de ilyen díszdobozos-okleveles üvegben nem)
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/07/19/olcsobb-e_csehorszagban_sorozni/full_commentlist/1#c33432529
Válasz erre: Olcsóbb-e Csehországban sörözni?
2017-07-20T10:58:16+02:00
2017-07-20T10:58:16+02:00
Zabhegyezgető
http://blog.hu/user/1090448
<a href="http://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/07/19/olcsobb-e_csehorszagban_sorozni?full_commentlist=1#c33432387" class="reply_nick_36929" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33432387 );">@-kk-</a>: Egyszer majdnem megvettem, Zvíkovban pont lehetett kapni a főzdében, de még nem ittam hozzá elég sört... Ez 2006-ban volt, akkoriban különösen extrém árnak számított. Azóta nem láttam fizikai valójában sehol sem.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/07/19/olcsobb-e_csehorszagban_sorozni/full_commentlist/1#c33432387
Válasz erre: Olcsóbb-e Csehországban sörözni?
2017-07-20T10:33:13+02:00
2017-07-20T10:33:13+02:00
-kk-
http://blog.hu/user/36929
az árverseny eddigi abszolút győztese (legalábbis amit én láttam):<br />
<a rel="nofollow" href="http://komlokutato.tumblr.com/image/99048405095">komlokutato.tumblr.com/image/99048405095</a>
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/06/19/sorfagyi_a_nyar_desszertje/full_commentlist/1#c33256491
Válasz erre: Sörfagyi, a nyár desszertje
2017-06-19T11:27:07+02:00
2017-06-19T11:27:07+02:00
Zabhegyezgető
http://blog.hu/user/1090448
<a href="http://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/06/19/sorfagyi_a_nyar_desszertje?full_commentlist=1#c33256353" class="reply_nick_258210" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33256353 );">@pif</a>: Igen, valóban. Bár azt a gyömbéres fagyit kóstolva a Sörszövetség éves sajtótájékoztatóján anno a Margit-szigeten, semmi gyömbérre meg sörre emlékeztető íze nem volt. Nekem sima vanília fagyinak tűnt. Annak nem volt rossz.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/06/19/sorfagyi_a_nyar_desszertje/full_commentlist/1#c33256353
Válasz erre: Sörfagyi, a nyár desszertje
2017-06-19T11:10:51+02:00
2017-06-19T11:10:51+02:00
pif
http://blog.hu/user/258210
Bezselics Ildinek is volt <a rel="nofollow" href="http://ketcicakonyhaja.blog.hu/2013/06/17/sorfagylalt_fahejjal_es_karamellel">ketcicakonyhaja.blog.hu/2013/06/17/sorfagylalt_fahejjal_es_karamellel</a><br />
<a rel="nofollow" href="http://ketcicakonyhaja.blog.hu/2012/04/26/gyomberes_sorfagylalt">ketcicakonyhaja.blog.hu/2012/04/26/gyomberes_sorfagylalt</a> - ez még a Centralban is kapható volt
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/03/28/ez_a_harc_lesz_a_vegso_637/full_commentlist/1#c32732357
Válasz erre: Ez a harc lesz a végső?
2017-03-29T23:24:06+02:00
2017-03-29T23:24:06+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
"...új regionális sörfőzdék kellenek. Ez iszonyú tőkeigényes, de kívánatos, hogy alulról építkezéssel valósuljon meg, ne pedig kormányzati piac-einstandolással." Hát hogyan? Nem álnaiv a felvetés? Ahogy naivitás azt hinni, hogy egy kormányzati hátszéllel létrehozott regionális főzde létrejötte nem a kisüzemek rovására terjeszkedne.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/03/28/ez_a_harc_lesz_a_vegso_637/full_commentlist/1#c32723475
Válasz erre: Ez a harc lesz a végső?
2017-03-28T18:05:23+02:00
2017-03-28T18:05:23+02:00
Sal Bandy
http://blog.hu/user/778541
Nemzeti sörboltokat a népnek. Iszonyú matek lesz.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/03/28/ez_a_harc_lesz_a_vegso_637/full_commentlist/1#c32722877
Válasz erre: Ez a harc lesz a végső?
2017-03-28T16:27:45+02:00
2017-03-28T16:27:45+02:00
apuska
http://blog.hu/user/3063
Ez az eddigi legérzékletesebb összefüggés keresés. De ha Pénztáros Lőrinc még sört is tud főzni, akkor lesz mi ellen kiállni nekem is!
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2017/03/02/sorforradalom_konyec/full_commentlist/1#c32566819
Válasz erre: Sörforradalom konyec?
2017-03-03T21:50:44+01:00
2017-03-03T21:50:44+01:00
Édzsbí
http://blog.hu/user/113138
Legelöször làtnunk kelle szerintem, hogy a piac akar- e fejlödni és tanulni ebben a szàmunkra ismeretlen gasztronómiai kultúràban. Ha igen, akkor van élet a konyecen túl. Màskülönben a jó krafton kultùràlódott fogyasztó 3 fözdénél többet nehezen tud megnevezni a több szàzból, mint élvezetet nyújtó fözde (itthon persze). Ahogy borban a 90-es évek elején úgy sörben is el kell oda jutni, hogy mi kerül az adott krafton annyiba. 400+àfàért kraftot csak úgy lehet készíteni, mint a mammut fözdék "hidegkomlós" parasztvakítàsai. Kraftot ezen az àron fözni öngyilkossàg. Az élmény nyújtàsa és eladàsa a lényeg szerintem, anélkül nem hiteles az egész. Kultúra elöbb, aztàn brand. Nem fordítva.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/10/20/fekete_okor_sorozo/full_commentlist/1#c31530969
Válasz erre: Fekete ökör söröző
2016-10-21T11:22:59+02:00
2016-10-21T11:22:59+02:00
hobbi-fotos
http://blog.hu/user/51403
Egyik kedvenc képem az ökörből.<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.harry.hu/privat/2007/(2007.07.28-08.12.)Cz-D/Praga/imagepages/image60.html">www.harry.hu/privat/2007/(2007.07.28-08.12.)Cz-D/Praga/imagepages/image60.html</a>
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban/full_commentlist/1#c31347203
Válasz erre: Mit esznek a brit pubokban?
2016-09-29T07:21:34+02:00
2016-09-29T07:21:34+02:00
scavengario
http://blog.hu/user/296292
<a href="http://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban?full_commentlist=1#c31312323" class="reply_nick_559056" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31312323 );">@Sólyom Tomi</a>: Azt mondtam, hogy nekik már az 50-200 Ft is számít, de a hamburgerező puboknál nem ennyit kell kipótolni. Ami nem is lenne baj, csak az ő önérzetüket sértené, ha mindenkinek szépen kipótolom a számlát. Pedig a teljesség igénye nélkül a foglalkozásaik: rendszergazda, középiskolai tanár, gépészmérnök, szerszámgép-karbantartó, stb. a legtöbb diplomát vagy legalább OKJ-s képesítést követel meg, mégis ennyire rossz a keresetük. Ez a Szabolcs megye egy vicc. Én is megyek innen nemsokára, mert az én szakmámat Pesten és dunántúlon kb. 1,2-1,5x szorzóval fizetik meg az ittenihez képest.<br />
Szóval egy átlagmagyarnak egy igényes ételeket felvonultató pub messze van a valóságtól.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban/full_commentlist/1#c31315175
Válasz erre: Mit esznek a brit pubokban?
2016-09-25T00:50:23+02:00
2016-09-25T00:50:23+02:00
wrstjnethn
http://blog.hu/user/409388
Na akkor tegyük helyre a dolgokat mert én úgy érzem másik Angliában élek, mint amiről a cikk írója ír:<br />
<br />
1. Az angol kaja ízetlen, igénytelen es pocsék. 600 év nem volt elég ahhoz, hogy a világ fűszerei beépüljenek az ottani kajákba, inkább az indiai kaját kiáltották ki angolnak. A full english breakfast kb. a csúcs amit tudnak produkálni. A steaket nem veszem étel számba mert ha az emberiség 20 ezer éve csak arra volt elég hogy egy szelet húst félig tudjanak átsütni, az nem érdemel említést. Na ettől a szinttől egyel lejjebb van a pub kaja.<br />
<br />
2. A kocsmák nagy többségében nincs konyha, a kaját rendelik erre szakosodott cégektől. Ezek a városok szélén lévő üzemekben készítik a különböző ételeket es szállítják ki mindenféle gyorséttermekbe es pubokba. Innentől kezdve sejthető mennyi értelme van összehasonlítani a különböző kocsmákat.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban/full_commentlist/1#c31312323
Válasz erre: Mit esznek a brit pubokban?
2016-09-24T18:09:48+02:00
2016-09-24T18:09:48+02:00
Sólyom Tomi
http://blog.hu/user/559056
<a href="http://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban?full_commentlist=1#c31309047" class="reply_nick_296292" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31309047 );">@scavengario</a>: Ha tényleg barátaid, és tényleg ennyivel jobban megy neked, mint nekik, miért nem csapod hozzá a hambipénzükhöz azt az "50-200" Ft-ot, és mentek együtt egy normális helyre enni?
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban/full_commentlist/1#c31309687
Válasz erre: Mit esznek a brit pubokban?
2016-09-24T09:51:19+02:00
2016-09-24T09:51:19+02:00
poszátapokalipszis
http://blog.hu/user/979987
<a href="http://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban?full_commentlist=1#c31309391" class="reply_nick_350451" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31309391 );">@pannonfunk</a>: a disznóhús tényleg büdös néha, sőt organic marhadarált húst se egyszer dobtam ki ugyanez miatt. <br />
Tényleg ritka a jó minőségű pub kaja, a friss hozzávalókból készült még ritkább. Ez leginkább annak köszönhető, hogy a helyiek olyannyira hozzászoktak a mirelit, előre elkészített, mikrós ételekhez, hogy panaszkodnak ha egy étteremben 15 percnél többet kell várni az ételre. Elképesztően bigottak tudnak lenni, ha erről van szó. Általánosságban, nem az ételekkel van gond, ettem már istenien elkészített chicken tarragon vagy steak and ale piet, burgert, steaket is, utóbbiból legjobbat a Gauchoban és CAUban. A magán tulajdonú, nem lánchoz tartozó kocsmákban azt tapasztaltam, jobb az étel. Személyes kocsmasnack a half pint of whitebait. Nagyon finom szósszal...
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban/full_commentlist/1#c31309391
Válasz erre: Mit esznek a brit pubokban?
2016-09-24T07:59:11+02:00
2016-09-24T07:59:11+02:00
pannonfunk
http://blog.hu/user/350451
<a href="http://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban?full_commentlist=1#c31309251" class="reply_nick_854977" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31309251 );">@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft</a>: Az angolok híresen rosszul főznek. Ami még ehető, az az indiai, thai, kínai kaja, ezek közül a curry olyan, mintha angol étel lenne. A különböző meat pie-ok, sausage-ok nagyon messze állnak a mi ízlésünktől. Az angol sütőkolbászt úgy képzeld el, hogy nincs benne se fokhagyma, se paprika, de bors se nagyon, van helyette hagyma meg majoranna, amitől émelyítően édeskés és ehetetlen ízű lesz. Arról nem is beszélve, hogy az angol disznóhús eleve büdös és gusztustalan. A steak-eket még úgy, ahogy el tudják készíteni.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban/full_commentlist/1#c31309251
Válasz erre: Mit esznek a brit pubokban?
2016-09-24T06:40:04+02:00
2016-09-24T06:40:04+02:00
"Persze ne számítsunk kulináris csúcsteljesítményekre, de könnyen előfordulhat az is, hogy jó alapanyagból jól elkészített ételt kapunk."<br />
<br />
Hát Angliában ne is. Kétszer voltam ott, egyszer 3 napot (London), egyszer egy hetet (Birmingham és London), de a legjobb kaja, amit ettem az a hotelben a kontinentális reggeli volt.<br />
<br />
Biztos én voltam rossz helyen, és aki ott él, majd megírja, hogy hülye vagyok, mert ...itt... és itt... és .... itt tök jót lehet enni, de nekem sajnos ez a tapasztalatom.<br />
<br />
Ezzel ellentétben Svájcban, Ausztriában, Németországban, Csehországban, Horvátországban, Szerbiában, Romániában is gyakorlatilag akárhol ettem, az ízlett. Úgy emlékszem, Lengyelországban is, csak az már nagyon rég volt (1999).
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban/full_commentlist/1#c31309099
Válasz erre: Mit esznek a brit pubokban?
2016-09-24T00:49:21+02:00
2016-09-24T00:49:21+02:00
öreg baka nem rakéta
http://blog.hu/user/889147
<a href="http://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban?full_commentlist=1#c31309089" class="reply_nick_889147" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31309089 );">@öreg baka nem rakéta</a>: Természetesen magyar előírásokra értem:)
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban/full_commentlist/1#c31309089
Válasz erre: Mit esznek a brit pubokban?
2016-09-24T00:37:47+02:00
2016-09-24T00:37:47+02:00
öreg baka nem rakéta
http://blog.hu/user/889147
<a href="http://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban?full_commentlist=1#c31309047" class="reply_nick_296292" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31309047 );">@scavengario</a>: Szerintem ebbe az is belejátszik, hogy a törvények szerint egy kocsmában/pubban nem adhatsz csak úgy sült/főtt ételt.Annak külön tánca van..................
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban/full_commentlist/1#c31309047
Válasz erre: Mit esznek a brit pubokban?
2016-09-24T00:08:04+02:00
2016-09-24T00:08:04+02:00
scavengario
http://blog.hu/user/296292
Egy gagyi megyeszékhelyen élek, Nyíregyházán. Munkanélküliség és nyomor a köbön. Ennek ellenére vannak minőségi, jó hamburgerezők, de az itteni fizetés szerint drágák. Megengedhetem magamnak, nem ez a lényeg. Megvan a célközönség, aminek tagja vagyok. De zavar az, hogy a legtöbb helyen, ahol a barátaim is "tanyáznak", nincs ilyen. Sőt, semmilyen étel nincs. Inni jöttél? Igyál. Olcsó és kész. Ahol lehetne jókat enni és inni is, arra egyszerűen annyira szűk réteg van, hogy a barátaim nagy része is kiszorul. Mert nekik 50-200 Ft különbség is számít. Ez a baj. Már elég öreg vagyok (33 éves) és elég sokat keresek ahhoz, hogy egy helyen akarjak mindent, de a saját kis statisztikám alapján a legtöbb szabolcsi nem teheti meg ugyanezt. Még mindig olcsó pia, olcsó kaja. Az se baj, ha szar. Na ez a gond, hogy velük külön kell mennem, mert a zugkocsmákkal semmi bajom (én is itt nőttem fel) de közben néha megéhezem és a zsíroskenyér ok, de sok helyen még azt se adják. A barátaim meg nem akarnak zsíros kenyeret, hamburger kell. És hova akarnak menni? Az olcsó sz*r helyre, ahol a hús is előre gyártott fagyasztott, a zöldség meg 1000 napos...
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban/full_commentlist/1#c31307753
Válasz erre: Mit esznek a brit pubokban?
2016-09-23T21:13:59+02:00
2016-09-23T21:13:59+02:00
Amator
http://blog.hu/user/85351
A tipikus angol pubban felszolgált ételek nagyon messze vannak a magyar izlésvilágtól. A legszembetűnőbb különbség az erős ízek hiánya. Ez a vidéki pub filing egyedül a fish and chipsre igaz,<br />
a friss tengeri halak, főként a kétféle tőkehal tényleg sokkal finomabb, mint a városban kaphatóak.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban/full_commentlist/1#c31306957
Válasz erre: Mit esznek a brit pubokban?
2016-09-23T19:21:45+02:00
2016-09-23T19:21:45+02:00
kifli
http://blog.hu/user/5088
<a href="http://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban?full_commentlist=1#c31306791" class="reply_nick_1152676" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31306791 );">@Egerdoktor</a>: bárcsak így lenne. de nincs...
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban/full_commentlist/1#c31306951
Válasz erre: Mit esznek a brit pubokban?
2016-09-23T19:20:29+02:00
2016-09-23T19:20:29+02:00
SzAdam
http://blog.hu/user/609769
<a href="http://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban?full_commentlist=1#c31306791" class="reply_nick_1152676" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31306791 );">@Egerdoktor</a>: Vidéken pub helyett jellemzően kocsma van és azt tapasztaltam, hogy a zsíros deszkán és száraz pogácsán kívül nem sok mindent kapni. Érdemesebb inkább vendéglőben/étteremben inni, de ott meg a TV és a kocsmajátékok hiányoznak. Itt Budán is sokszor marad a pizzarendelés kocsmába.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/22/mit_esznek_a_brit_pubokban/full_commentlist/1#c31306791
Válasz erre: Mit esznek a brit pubokban?
2016-09-23T18:50:42+02:00
2016-09-23T18:50:42+02:00
aasfsdfsdfsd
http://blog.hu/user/1152676
"A vidéki pubok érezhetően kedvezőbb helyzetben vannak ezen a téren, mert ott tényleg van friss helyi alapanyag"<br />
Nahát, ez nálunk is pont igy van!<br />
Vidéken _mindenkinél_ kapirgál pár tyúk , röfög pár disznó, es legel a marha az árok parton, miközben<br />
teli a csűr kukoricával és búzával,<br />
Ez pontosan így van! És még az ottani boltok is olcsóbbak mint a nagyfővárosban!<br />
Legolcsóbb vidéken élni!
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/16/sorkorcsolyazzunk_3_resz/full_commentlist/1#c31299325
Válasz erre: Sörkorcsolyázzunk! 3. rész
2016-09-22T17:23:35+02:00
2016-09-22T17:23:35+02:00
Zabhegyezgető
http://blog.hu/user/1090448
<a href="http://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/16/sorkorcsolyazzunk_3_resz?full_commentlist=1#c31298235" class="reply_nick_468634" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31298235 );">@mr.tejföl</a>: De. Ebben az esetben igen.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/09/16/sorkorcsolyazzunk_3_resz/full_commentlist/1#c31298235
Válasz erre: Sörkorcsolyázzunk! 3. rész
2016-09-22T14:06:22+02:00
2016-09-22T14:06:22+02:00
mr.tejföl
http://blog.hu/user/468634
Ez a passzolnia kell valamihez, nem tűnik felesleges erőlködésnek?
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/08/11/ami_a_sormenten_konyvekbol_kimaradt/full_commentlist/1#c30978378
Válasz erre: Ami a Sörmentén könyvekből kimaradt
2016-08-12T11:55:09+02:00
2016-08-12T11:55:09+02:00
Zabhegyezgető
http://blog.hu/user/1090448
<a href="http://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/08/11/ami_a_sormenten_konyvekbol_kimaradt?full_commentlist=1#c30977886" class="reply_nick_3063" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30977886 );">@apuska</a>: A keretrendszert nem is. Bizonyos momentumokat, szokásokat azonban nyugodtan visszasírhatunk.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/08/11/ami_a_sormenten_konyvekbol_kimaradt/full_commentlist/1#c30977886
Válasz erre: Ami a Sörmentén könyvekből kimaradt
2016-08-12T10:49:20+02:00
2016-08-12T10:49:20+02:00
apuska
http://blog.hu/user/3063
Más világ volt, jó hogy meg van örökítve, de visszasírni nem kell. :)
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/05/17/obudai_sorfesztival_kisuzem/full_commentlist/1#c30321316
Válasz erre: Óbudai Sörfesztivál – Kisüzem 2016.
2016-05-18T20:08:47+02:00
2016-05-18T20:08:47+02:00
Kovács András Nemrokon
http://blog.hu/user/1089900
Kösz a kiegészítést. Ugye, ott leszel akor már déltől ? Mert ha netán valahol mégsem kaunk sört 12:59-kor, akkor a Te kontódra....
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/05/17/obudai_sorfesztival_kisuzem/full_commentlist/1#c30320812
Válasz erre: Óbudai Sörfesztivál – Kisüzem 2016.
2016-05-18T19:22:10+02:00
2016-05-18T19:22:10+02:00
Zabhegyezgető
http://blog.hu/user/1090448
<a href="http://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/05/17/obudai_sorfesztival_kisuzem?full_commentlist=1#c30316846" class="reply_nick_1089900" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 30316846 );">@Kovács András Nemrokon</a>: A koncertek kezdődnek kettőkor. Sör már déltől lesz. Tuti.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/05/17/obudai_sorfesztival_kisuzem/full_commentlist/1#c30316846
Válasz erre: Óbudai Sörfesztivál – Kisüzem 2016.
2016-05-18T10:00:15+02:00
2016-05-18T10:00:15+02:00
Kovács András Nemrokon
http://blog.hu/user/1089900
Azért szombaton du. 2 előtt nem nagyon lesz még sör. Viszont jó, hogy saját ivóedény is lesz.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/03/07/hrabal_emlekere/full_commentlist/1#c29741662
Válasz erre: Hrabal emlékére
2016-03-09T22:51:08+01:00
2016-03-09T22:51:08+01:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Elnézést kérek Bohumil Hrabal nevében, hiszen, hiába állt az ügy mellé Tomas Mazal, meg a cseh követség, de Hrabal szellemével polt ellentétesen cselekedtek. Nincs jelentősége a tábla magasságának, az írónia pont az a kívánságban, hogy nem szeretne magának se festett képe, se faragott szobrot – csak, annyit hogy kicsivel halála után is még olvassák műveit.De sajnos Bogan még néhány év és már csak egy cseh sör lesz, amiról senki sem fogja tudni, hogy miért hívják megkurtítottnak!
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/03/08/franciaorszag_varja_a_borturistakat/full_commentlist/1#c29737764
Válasz erre: Franciaország várja a borturistákat
2016-03-09T12:27:16+01:00
2016-03-09T12:27:16+01:00
kilgore.trout
http://blog.hu/user/510016
Mulhouse lessz az..
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/02/23/sorozzunk_telen_is/full_commentlist/1#c29628866
Válasz erre: Sörözzünk télen is!
2016-02-23T16:13:51+01:00
2016-02-23T16:13:51+01:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Én nem voltam a Gellértben, de kíváncsi lettem volna, hogy milyen is volt. Ebből az udvarias beszélyből csak ez nem derült ki. Érdekelt volna, hogy a sörcikkgyűjtők kiállításán kívül volt-e valami, amiért érdemes lett volna odamennem? <br />
Szóval végül kedves Zabhegyezgető, ki a rozsban a fogó?
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/01/28/a_birodalom_visszavag_907/full_commentlist/1#c29379208
Válasz erre: A birodalom visszavág
2016-01-30T08:35:03+01:00
2016-01-30T08:35:03+01:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Miért vagy olyan kíváncsi? Ha megtörténik akkor megint bezárhatnak a tőkeszegényebb sörfőzdék.
https://ujzabhegyezo.blog.hu/2016/01/28/a_birodalom_visszavag_907/full_commentlist/1#c29375626
Válasz erre: A birodalom visszavág
2016-01-29T18:27:13+01:00
2016-01-29T18:27:13+01:00
Serkoptató
http://blog.hu/user/90035
Kíváncsi vagyok, a hazai nagy sörgyárak mikor lépnek?